Dviračių taisykla Šiaurės Miestelyje/Žirmūnuose

RekomendacijosDviračių taisykla Šiaurės Miestelyje/Žirmūnuose
Pavasaris Staff asked 1 m. ago

Draugai, rekomenduokite, prašau, dviračių taisyklą ar kažką panašaus Šiaurės Miestelyje/Žirmūnuose. Noriu savo eržilą nuvesti ten parodyti. Ai, ir dviratį dar norėčiau, kad pažiūrėtų, ten visokių smulkių dalykų yra, reikia meistro akies.

Dviračių remontas

Dviračių remontas

3 Answers
Best Answer
Pavasaris Staff answered 1 m. ago

Vieta ne pagal reikalavimus, bet vistiek parekomenduosiu Ponas Dviratis.

Pavasaris Staff answered 1 m. ago
Pavasaris Staff answered 1 m. ago

Žirmūnų g. 66, ZEG dviračiai, meistras Vytis Janciunas